Nuolaida kredito kainai – svarbus pliusas skolinantis

kreditai

Prireikus pasiskolinti svarstomi įvairūs variantai. Bene visuotinai pripažinta tiesa, kad skolinantis iš draugų galima sugriauti draugystę. Taigi, dėmesys krypsta į kreditus. Sudomina https://euroecredit.lt/, o labiausiai teiginys apie nuolaidą kredito kainai.

Daugybė sąlygų, į kurias reikia įsigilinti

Savaime aišku, kad pasiskolinus reikia grąžinti. Ar tai būtų mažesnė, ar didesnė suma, būtina laikytis įsipareigojimų. Kaip viskas vyksta pasiėmus kreditą? Sutariama dėl sąlygų, pasirašoma sutartis, kas mėnesį mokamos įmokos. Kreditus teikiančios bendrovės neuždirbtų, jei skolintų nemokamai. Taikomos palūkanos. Kuo palūkanos mažesnės, tuo vartotojui palankiau. Tačiau yra ir įvairių kitų veiksnių, lemiančių, ar grąžinti pinigus bus lengviau, ar sunkiau. Tai konkretūs sutarti terminai, specifinės sutarties sąlygos, galimybė atidėti įmoką ir t. t.

Patirtis skirtinga

Pasiskolinusiųjų patirtis nevienoda. Aišku, skolintis nėra malonumas, smagiau, kai pinigų yra savoje kišenėje, tačiau praktika rodo, kad kreditai sulaukia nemenko populiarumo. Maži atlyginimai, prastas finansinis raštingumas, neplanuotos išlaidos – kelios priežastys, lemiančios poreikį skolintis. Bene niūriausia yra antroji įvardyta priežastis – finansinio raštingumo stoka. Sutikite, žmonės su pinigais tvarkosi skirtingai – vienam pakanka 600 eurų, o kitas nieko nesutaupo gaudamas tris kartus daugiau, net ir gyvendamas vienas.

Nuolaidos – ne tik prekėms

Parduotuvėse vis pastebima įvairių nuolaidų. Tačiau kainos sumažinimo klausimas aktualus ir kalbant apie kreditus. Kuo mažesnį perviršį nuo pasiskolintos sumos teks grąžinti, tuo lengviau atsikvėps piniginė. Būtent todėl prireikus kredito vertėtų kreiptis į https://euroecredit.lt/. Kuo patrauklesnis pasiūlymas, tuo lengviau išspręsti neigiamai susiklosčiusią finansinę situaciją.

Atsižvelgiama į vartotojų poreikius

Skolinančios bendrovės atsižvelgia į vartotojų poreikius – antraip verslas tiesiog neklestėtų. Vienas iš aspektų, vertų paminėjimo, yra išskirtinis patogumas – šiais laikais gauti kreditą galima net ir internetu. Anksčiau apie tokią galimybę net nesvarstyta. Na, laikai keičiasi. Kaip kadaise bankomatai buvo naujovė, taip ir internetu teikiami kreditai įsiveržė į rinką.

Kreditų įstaigos paprasčiausiai privalo įsigilinti, kokie yra vartotojų poreikiai. Toks pasiūlymas kaip nuolaida kredito kainai – puikus pavyzdys, kas žmonėms aktualu – palankios sąlygos nuteikia pozityviau, imama suprasti, kad pinigų klausimas išsprendžiamas.

 

 

 

Greitieji kreditai išduodami greitai, tačiau išsamiai įvertinus kliento mokumo galimybes

greitieji kreditaiŽvelgiant į reklamas ar pasiklausius kitų patirties, peršasi išvada, jog greitieji kreditai – žaibiškas būdas papildyti piniginę ar banko sąskaitą trūkstamais grynaisiais. Ir iš tiesų – pinigai kredito gavėją pasiekia labai greitai. Atrodytų, jog tai – tarsi džinas, išpildantis visus prašančiojo norus. Tačiau tarp paraiškos pateikimo ir jos patenkinimo/atmetimo vyksta pats svarbiausias etapas – kliento įvertinimas. Tai yra būdas nustatyti, ar besikreipusiojo gaunamos pajamos pakankamos, jog jis galėtų laiku įvykdyti prisiimtus įsipareigojimus, o finansinė praeitis – “nesutepta” ir verta pasitikėjimo.

Kiekviena greitųjų kreditų bendrovė savo veikloje remiasi individualiais principais (skirtingos paskolų “lubos”, terminai, akcijos ir panašiai), tačiau atliekamo klientų vertinimo metodika yra ganėtinai panaši. Visų paskolas teikiančių įstaigų veiklą reguliuoja Lietuvos bankas, diktuojantis, į ką reikia atkreipti dėmesį, sprendžiant, ar klientas yra mokus ir ar jam gali būti suteikta paskola. Tiesiog žingeidiems asmenims arba tiems, kuriems asmeniškai svarbūs greitieji kreditai, aktualu žinoti, jog kiekvienas klientas “persijojamas” per šiuos filtrus:

  • Tokių trečiųjų šalių kaip CreditInfo, Gelvora, Lindorff ir kitos duomenų bazės.

Iš minėtų duomenų analizės galima spręsti, ar “švari” kliento finansinė istorija, tai yra ar besikreipiantysis šiuo metu neturi nepadengtų įsiskolinimų kitoms kreditų bendrovėms, telekomunikacijų įmonėms, komunalinių paskolų bendrovėms ir kitoms instancijoms. Besivelkantis skolų “šleifas” – viena iš dažniausių priežasčių, dėl ko klientui negali būti išduoti greitieji kreditai. Net ir faktas apie anksčiau turėtus, tačiau jau padengtus įsiskolinimus, gali “pakišti koją”, pavyzdžiui – tenka mokėti aukštesnes palūkanas.

  • Mokumo įvertinimas.

Už laiku negrąžintą paskolą kredito davėjui mokami delspinigiai. Tačiau paskolų bendrovės yra suinteresuotos pajamas gauti iš sąžiningų ir mokių klientų, o ne pelnytis iš skolininkų. Dėl šios priežasties greitieji kreditai išduodami tik mokiems klientams, įvertinus pastarųjų stažą ir gautas pajamas per 3 ar, kai kuriais atvejais, 6 mėnesius. Paraiškos teikimo metu, klientas privalo užpildyti gaunamų pajamų bei turimų įsipareigojimų grafą, tačiau, savaime suprantama, tuo aklai nepasitikima – visi duomenys patikrinami Sodros, Gyventojų registro ir kitų įstaigų informacinėse bazėse.

Greitųjų paskolų privalumas – greitas kliento duomenų įvertinimas ir sprendimo priėmimas. Tačiau tai nereiškia, jog šis procesas atliekamas atmestinai. Yra vykdoma išsami paraiškos teikėjo mokumo ir patikimumo analizė – tik taip bendrovė gali apsidrausti nuo galimų nuostolių ir apsaugoti klientą nuo gresiančių finansinių nemalonumų.