Kai reikia apsipirkti…

pasaulisdelne.lt

Pirkimas – kiekvienam iš mūsų įprastas procesas. Vieni pirkiniai kasdieniai, kiti retesni, gerai apgalvoti. Pasaulisdelne.lt – interneto svetainė, skirta įvairiems atvejams. Čia rasite tiek vaikiškų drabužių, tiek žuvų taukų, tiek daug kitų svarbių produktų. Kitaip tariant, ir kasdienai, ir ne tik.

Vienos parduotuvės yra universalios. Kitos specifinės, pavyzdžiui, skirtos žvejams. O kai kurios – sykiu ir specifinės, ir universalios. Štai Pasaulisdelne.lt turi įvairių savybių. Kryptis gana aiški, tačiau prekių nestinga. Lengva pritarti, kad šitoks variantas yra vertas dėmesio. Vertas ypač tada, kai reikia ką nors įsigyti.

Žvilgsnis krypsta į kainas

Kai reikia apsipirkti, žvilgsnis krypsta į kainas. Kartais norėtųsi pasilepinti, įsigyti ką nors prabangesnio, gardesnio, įdomesnio… O ką sako piniginė? Ką postringauja banko sąskaita? Kokie kiaulės taupyklės žodžiai? Ir ką gi mano pats vartotojas, kas sukasi jo galvoje? Ogi kainos, kainos, kainos… Ryte kainos, dieną kainos, vakare kainos…

Vis dėlto ne visada jos [kainos] yra blogos. Ne visada jos didelės. Ir ne visada primenančios plėšrias žuvis. Tačiau svarbu, kad kai kada yra protingiau atseikėti daugiau. Tai pasiteisinantis sprendimas, susijęs su aukštesne kokybe.

Tiesa, perkant atsiranda ir kitų kriterijų, ne tik kaina ar kokybė. Kokių? Skaitykite toliau.

Pirkti ar nepirkti = patinka ar nepatinka

Užsukus į parduotuvę įvertinamas ne tik interjeras ar prekių kiekis. Pirkėjo sprendimams įtakos turi ir kiti veiksniai, pavyzdžiui, skambanti muzika (juk muzika – puiki rinkodaros priemonė, galinti vienaip ar kitaip nuteikti).

O ar pagalvojote, kad daug kas priklauso nuo pardavėjo? Puikus pavyzdys – vaikiškų drabužių parduotuvė ir besikeičiantys pardavėjai ar pardavėjos. Užsukate pirmadienį – atmosfera gera, jums maloniai šypsosi, pataria. Užsukate antradienį – dirba kitas asmuo, šypsena klastinga, nuo pat įžengimo į parduotuvę esate skatinami pirkti, pirkti, pirkti… Užsukate trečiadienį – dirba dar kitas asmuo. Vietoje pasisveikinimo tik pakelia akis nuo išmaniojo ir toliau jame naršo. Pasiteiraujate rūpimo dalyko, atsakymo negaunate.

Akivaizdu, kad visi šie trys variantai parodo, kaip toje pačioje parduotuvėje gali skirtis pardavėjų elgesys. Ir tas nevienodas elgesys lemia pirkėjų sprendimus. Į tai atsižvelgdami žmonės vis labiau renkasi parduotuves internete. Prireikus kūdikiams skirtų drabužėlių surenka naršyklėje adresą Pasaulisdelne.lt.

Beje, galima teigti, kad sprendimas pirkti priimamas atsižvelgiant, ar parduotuvė ir personalas patinka, ar nepatinka. Jei su jumis elgiamasi nemandagiai, tuomet tikriausiai neskubėsite pakloti pinigų ir džiaugtis „kokia gera parduotuvė“. O kai viskas puiku, tada ir apsipirkti malonu.