Tiekimo grandines valdymas logistikoje

Nors daugelis įmonių stengiasi pirmiausiai pasirūpinti savo klientais ir santykio su jais sustiprinimu, naudojant įvairius klientų valdymo sprendimu. Tačiau tiekimas, dažnu atveju būna ne ką mažiau svarbi verslo pusė, kuria taip pat tenka rimtai rūpinti ir ieškoti būdų kaip ją padaryti dar efektyvesnę. Kalbant apie tiekimą, turime omenyje ne vien prekių gamintojus ar pardavėjus, kurie siūlo savo produkciją kaip žaliavas gamybai ar prekes kitoms prekybinėms kompanijoms. Ne ką mažiau svarbūs yra ir paslaugų tiekėjai, kurių darbas daro didelę įtaka jų klientų verslui. Logistika yra viena iš tų sričių, kur įmonės labai priklauso nuo savo tiekėjų: vežėjų, vairuotojų, sandėliavimo ir 3 PL paslaugas siūlančių kompanijų. Būtent dėl šio priežasties tiekimo valdymas, yra gyvybiškai svarbus logistikos kompanijoms.

Kaip ir bet kuriame procese, tiekime esminį vaidmenį turi galimybė greitai gauti reikiamus duomenis, ir jų pagalba priimti tinkamiausius sprendimus. O vertinant, kad tiekimo grandinė šiuo atveju tai praktiškai visas užsakymo įvykdymo procesas, kuriame dalyvauja vienas ar keli tiekėjai, yra labai svarbu, kad įmonė turėtų galimybę maksimaliai valdyti visą eigą. Taigi darbas turėtų prasidėti nuo patikimo tiekėjo, kuris labiausias tiktų duotai užduočiai atlikti, kuriam būtų tiksliai suformuota užduotis ir būtų galimybė realiu laiku stebėti užsakymo vykdymą. Sudėtingesniuose užsakymuose, gali tekti koordinuoti kelių tiekėjų darbą, ir čia valdymo sistema apjungta su transporto valdymo įrankiais gali kaip niekad pagelbėti. Jų pagalba galima ne tik pakankamai tiksliais susiplanuoti kiekvieną užsakymo etapą, bet ir ganėtinai greitai paruošti reikiamus dokumentus ir perduoti juos iš vieno tiekėjo kitam, kad procesas nesustotų ir būtų galima kuo greičiau ir tiksliau užbaigti užsakymo vykdymą.

Nors daugelis įmonių stengiasi pirmiausiai pasirūpinti savo klientais ir santykio su jais sustiprinimu, naudojant įvairius klientų valdymo sprendimu. Tačiau tiekimas, dažnu atveju būna ne ką mažiau svarbi verslo pusė, kuria taip pat tenka rimtai rūpinti ir ieškoti būdų kaip ją padaryti dar efektyvesnę. Kalbant apie tiekimą, turime omenyje ne vien prekių gamintojus ar pardavėjus, kurie siūlo savo produkciją kaip žaliavas gamybai ar prekes kitoms prekybinėms kompanijoms. Ne ką mažiau svarbūs yra ir paslaugų tiekėjai, kurių darbas daro didelę įtaka jų klientų verslui. Logistika yra viena iš tų sričių, kur įmonės labai priklauso nuo savo tiekėjų: vežėjų, vairuotojų, sandėliavimo ir 3 PL paslaugas siūlančių kompanijų. Būtent dėl šio priežasties tiekimo valdymas, yra gyvybiškai svarbus logistikos kompanijoms.

Kaip ir bet kuriame procese, tiekime esminį vaidmenį turi galimybė greitai gauti reikiamus duomenis, ir jų pagalba priimti tinkamiausius sprendimus. O vertinant, kad tiekimo grandinė šiuo atveju tai praktiškai visas užsakymo įvykdymo procesas, kuriame dalyvauja vienas ar keli tiekėjai, yra labai svarbu, kad įmonė turėtų galimybę maksimaliai valdyti visą eigą. Taigi darbas turėtų prasidėti nuo patikimo tiekėjo, kuris labiausias tiktų duotai užduočiai atlikti, kuriam būtų tiksliai suformuota užduotis ir būtų galimybė realiu laiku stebėti užsakymo vykdymą. Sudėtingesniuose užsakymuose, gali tekti koordinuoti kelių tiekėjų darbą, ir čia valdymo sistema apjungta su transporto valdymo įrankiais gali kaip niekad pagelbėti. Jų pagalba galima ne tik pakankamai tiksliais susiplanuoti kiekvieną užsakymo etapą, bet ir ganėtinai greitai paruošti reikiamus dokumentus ir perduoti juos iš vieno tiekėjo kitam, kad procesas nesustotų ir būtų galima kuo greičiau ir tiksliau užbaigti užsakymo vykdymą.